zondag 12 oktober 2008

The Boss Team

Men voorlaatste week meten en het is weer gevlogen.
Vrijdagavond was het teambuilding activiteit van de productieploeg en ik mocht mee :-)
Ik vond da wel sjiek want eigenlijk werk ik helemaal niet voor de brouwerij maar ik kom natuurlijk wel in contact met al die mannen....
Het plan was dus om in Hällfors te gaan eten en dan te gaan bowlen.
Het enige probleem met zo'n activiteit op het platteland van Zweden is vervoer. Dus werden er 2 busjes gehuurd van de basisschool en zo kon iedereen toch mee. De bowling lag nog redelijk dichtbij op 40 km. Stilaan beginnen grote afstanden wel wat te wennen alhoewel het nog altijd gek is dat je zo ver moet gaan om iets te gaan doen of weg te gaan.
Aangekomen wachtte het lekkere eten al op ons: taco's met alle soorten groenten en een hele hoop sauzen. En dan kon je ook nog kiezen tussen taco's of burrito's etc...
Daarna tijd om elkaar af te troeven in de bowling. Ik werd ingedeeld in The Boss Team samen met Per-Inge en Asa. En wonderwel wonnen we het eerste spelletje. Daarna nog een heerlijke score van 133 gehaald maar de andere spelletjes zijn niet de moeite om te vernoemen :-) .
Na dat eerste spelletje werd het wel discobowling met blacklights, discomuziek etc... Allemol eel leutig!!!
Nadat we de busjes hadden terug gebracht nog een bezoekje gebracht aan Ansans maar zo heel speciaal was dat niet. Ik heb daar nog 3 pintjes gedronken (men enige van die avond want ik was de chauffeur dus nuchter...) maar uiteindelijk lag ik er in om 2u. Naar Zweedse normen een goei feestje :-)

Zaterdag de hele dag niets gedaan. Uitgeslapen, ontbijt in Fagers (de lokale bakkerij samen met de vrienden van Kopparberg) wat gecomputerd, wat TV gekeken, wat boekje gelezen, wat grafiekjes gemaakt voor men thesis. En 's avonds om elf uur nog samen met Morgan naar Ludvicka (40km verder) gereden om General op te pikken. Echt heel loos om gewoon 2 uur te rijden maar ja, ik had echt nood om buiten te komen. In Ludvicka heeft General dan nog 10 cheeseburgers gekocht in de MacDonalds. TIEN cheeseburgers, da heb ik echt nog nooit iemand zien bestellen. Maarja, hij was zat en had honger.

Vandaag dan opnieuw uitgeslapen en omdat het zo'n goed weer was naar het meer gewandeld en daar in het zonnetje men boek uitgelezen.

En binnen een half uurtje diner bij Morgan en Liss. Peruaanse kip... ik ben eens benieuwd.
En vannacht terug beginnen met de nachtshift, want we gaan opnieuw iets proberen met de filter en die is ook opnieuw volledig proper dus ik ben benieuwd wat de resultaten geven.
En voor de rest van de week zal het wel heel druk zijn. Er wordt heel veel gefilterd (8000 hl, terwijl een normale week zo'n 5000hl is), op dinsdag ga ik nog een halve dag mee op elandenjacht, ik ben uitgenodigd bij Magnus om eens te komen eten, kmoet mijn finaal rapport nog verder afwerken tegen het weekend, resultaten verwerken van de komende week, zien dat ik absoluut niets vergeet te kopieren etc en dan nog alles in orde maken om stilaan terug te komen.
Alhoewel ik nog steeds niet weet wanneer ik juist terugkom. Rickard, de baas, heeft al anderhalve week niet laten weten wanneer hij tijd heeft voor die afsluitende vergadering waar ik ook men rapport moet voorbrengen. Dus ook de vliegtuigtickets zijn nog niet geboekt. Maar hopelijk komt dat allemaal in orde in het begin van deze week.
Groetjes
Matthieu

Geen opmerkingen: