zondag 24 augustus 2008

Voila, na men eerste lancering van men blog zet ik nog maar enkele extra foto's online.
Vandaag niet anders meer gedaan dan getamd in de relaxzetel en wat gelezen voor men thesis.
Nog eens een foto van het wassen/zwemmen in het meer.

















Ook nog het kreeftenvangen in Orebro waar iedereen zich mee bezig houdt.














Egel "Roger" die ik gered heb ik het centrum van orebroOok nog een foto van het koppel elanden op de "klacken" (Mannetje Mooses en zijn vrouwtje Noah)
Goed, dan nog enkele foto's van het feestje van gisteren. De eerste is van mij en Boeddha, ne kerel die al veel te veel heeft meegemaakt en hij is amper 21. Armoede, harddrugs, straatvechten etc... Maar een jaar geleden heeft hij een goedbetaalde job gevonden in construction(waarvoor hij elke week wel naar noorwegen moet), hij heeft een appartement gekocht en is al een tijdje samen met zijn vriendin. Echt iemand met een gouden hart alhoewel hij er wat sjofel uitziet. Let ook op zijn lip waar je de Snoose kan zien zitten. Zo hebben alle mannen en sommige vrouwen dat hier dus...

Voila, de volgende foto van 2 exentrieke mannen maar wel hele fijne gasten. TulBjorn (what a name) en "Jimmy". Eigenlijk weet ik niet eens zijn echte naam.
Oei en ik ben zelfs vergeten de foto te draaien. Ach ja, hoofdje schuin houden!
En dan nog ne foto van mij met den "Jimmy".
Voila, de volgende is van TulBjorn samen met zijn broer Marcus aka "Partyboy". Die jongen ziet er een megafeestbeest uit maar tijdens de week zorgt hij wel full time voor een jongen die autistisch is in de zwaarste vorm en daarbovenop ook nog epilepsie heeft. Kvond da wel sjiek dat em dat doet want hij ziet er niet zo uit...
En dan ook nog Marie samen met Mimi (vriendin van Jimmy).
Voila, dat was het zowat. Mijn batterij is leeg en blijkbaar kan mijn camera dan geen foto's meer overzetten dus meer foto's zijn voor een volgende keer.
Nog een fijne week in het verre België en tot de volgende
groetjes
Matthieu

2 opmerkingen:

înne zei

Wat een mooie en grappige foto's.
Deze pictures bevestigen de woorden over je eerste week.
Jaja, we zien dat je al goed bent opgevangen :-)

Xx
Inne

Anoniem zei

hehehehe, als je over Bouddha zen buik wrijft, mag je dan ook een wens doen? ;)

leuke foto's, je heb daar precies al veel interessante mensen ontmoet!

leve het Paleis!
x yean